هزینه تولید محتوا در طراحی وب سایت

شما اینجا هستید » استایل ساز » مقالات آموزشی » بازاریابی محتوا » هزینه تولید محتوا در طراحی وب سایت
مشاوره و سفارش      info@stylesaz.com      ۰۹۱۲۵۰۹۵۳۵۷ فرم سفارش
# تگ :

هزینه تولید محتوا در طراحی وب سایت محتوا شرکت شمارا هدایت می نماید هدف در صنعت بیشتر این است که خود را تحت عنوان یک کارشناس صنعت معرفی کرده و مشتریان جدیدی را بدست آورد . همین دستور درباره‌ی صنعت هم صدق می نماید , ولی تا حدودی بیشتر . در صنعت شما خیر فقط به تصمیم گیرندگان مهم بلکه به مخاطبان بزرگتر در طراحی وب اعتنا میکنید . این مخاطب بعد از آن به مشتریان پرداخت می شود . اکثری از اشخاص تصور می نمایند که محتوا ذهنی تر است .

هزینه تولید محتوا طراحی وب سایت

 

با این وجود , اینجانب می‌خواهم به شما نشان دهم که میتوانید میزان درگیری مطالب خود را اندازه گیری نمایید تا انتخاب نمایید که چقدر موءثر است . عمده مردمان میپندارند که محتوا ذهنی است چون بازاریابی محتوا برای تولید نتیجه ها زمان زیادی می‌برد . درصورتی که راهکار بازاریابی محتوا خود را به بخش های کوچکتر در طراحی وب سایت تقسیم میکنید , می‌توانید یک مرور کلی بهتر در زمینه‌ی این که کدام فرآیندها به خوبی عمل می نمایند و کدام ها انجام نمی دهید دریافت فرمایید . هزینه مطالب شما کمی مخفی تر است و اکثر وقت ها انتقال آن چندان سهل وآسان نیست . با این وجود , فرآیند زیاد معمولی است . شما ابتدا می بایست در نظر بگیرید که چقدر زمان برای ساخت محتوای شما زمان میبرد

راهکار محتوا در طراحی سایت – هزینه تولید محتوا در طراحی وب سایت

بازاریابی محتوا مثل بقیه راهکار های بازاریابی است این امر سبب ساز تولید هزینه می شود و انگیزه بالاترین راندمان ممکن برای سپرده گذاری است که بیشتر در قالب محصول ها فروخته شده‌است . در اینجا مثالی از موضوع تبلیغات پرتاب کلاسیک آورده شده‌است اثر پرتاب تبلیغات قادر است به راحتی در طراحی وب مقدار گیری شود , چون در‌این‌صورت این محصول کالایی است . نامه ها هزینه می نمایند و این هزینه ها به راحتی قابل انتخاب است .
زمانی حقوق و دستمزد ثابت اخذ می‌کنید , عمل آسانی است . در هر ساعت چقدر درآمد کسب میکنید بعد از آن بایستی انتخاب نمایید که چند ساعت برای تولید محتوا در طراحی وب سایت نیاز دارید . چنانچه با یک فریلنسر کار میکنید , محاسبه آن هم بسیار ساده است .

برآورد تعرفه ها در طراحی وب سایت

محاسبه حقوق کارآفرین مقداری پیچیده تر است در‌این‌حالت‌ بایستی تقریب بزنید که یک ساعت چقدر از وقت شما ارزش دارااست . هیچ روش محکم برای این عمل وجود نداربنابراین می بایست به حس روده خود اعتماد فرمایید . در حالتی‌که شک و تردید دارید , میانه را تعیین فرمایید . این حدود یورو دستمزد هر ساله است . در صورتی روزانه ساعت در طول روز پنج روز در هفته فعالیت نمائید که در مقایسه با بخش اعظمی از کارآفرینان هنوز هم تقریبا پایین است در هر ساعت یورو درآمد کسب می‌کنید .

در شرایطی‌که چهار ساعت طول بکشد تا یک مقاله بی نقص شود این یورو است چون این فریلنسر به حقوق ساعتی نیاز دارد , به ازای هر واژه یا این که هر مقاله پرداخت می شود . پس واجب نیست فوراً کل راهکار خود را تغییر تحول دهید , بلکه صرفا می‌توانید یک عنصر یا یک جنبه را در یک زمان در طراحی وب سایت تهیه و تنظیم نمائید . در حالتی که راهکار کلی خود را تغییر و تحول می دهید نمی دانید کدام عنصر در تغییر‌و تحول عملکرد تأثیر داشته است . تغییرات بیش تر از حد در همان زمان چه بسا قادر است ضد تولید باشد .

شیوه اندازه گیری تعامل محتوا در طراحی وب سایت

اگر میدانید که برای ساخت مقاله چقدر هزینه دارد و چه تعداد از خوا‌نندگان را تبدیل میکنید , می‌توانید هزینه هر کار را محاسبه نمایید . حال می‌دانید که برای پیروز شدن مشتری تازه چقدر هزینه میکنید . درحال حاضر بایستی تعداد کل مشتریانی که با محتوای خود به دست آورده اید را با کل هزینه محتوای خود تقسیم فرمائید .

شاید این مقاله هم بدردت بخوره

میانگین زمان نشست جهت طراحی وب سایت

اگر در صنعت کار می‌کنید احتمالاً میخواهید هدایت جدیدی را برای مجموعه فروش خود جمع فرمایید . محاسبه یکسان است .
ولی استاندارد مورد توقع در بعضا صنعت های فراتر از سایرین است شما بایستی محاسبات خود را بر طبق این ارزش های صنعت انجام دهید . مقادیر خود را با مقادیر رقبای خود و بقیه راهکار های تبلیغاتی مقایسه فرمائید . شما می بایست تعیین فرمائید که تولید مطالب خود چقدر گران است آنگاه می بایست مخارج دیگر را هم در طراحی وب سایت بیش تر کنید مثلا تبلیغ مطالب در رسانه های اجتماعی یا این که پولی که برای خرید تصاویر و گرافیک هزینه می‌کنید . هزینه تولید محتوا در طراحی وب سایت

بررسی عملکرد راهکار محتوا در طراحی وب سایت

اکنون می‌دانید به چه شکل می‌توانید عملکرد راهکار محتوا خود را گزینش و مقدار گیری نمایید . در مرحله بعد , ما از تعامل طراحی وب سایت نگهداری می‌کنیم . در صورتی‌که می‌خواهید تلاش محتوای خود را در طراحی وب سایت ارتقا دهید , می بایست آن را جذاب تر نمایید . این حق تقدم حساس اکثری از موسسات است . به طور کلی , هرچه محتوای شما دیدنی تر باشد خوبتر عمل می نماید . علاوه بر نرخ تبدیل و یک سری قسمت دیگر هم موجود هست که شما بایستی برای انتخاب درگیری مطالب خود روی آن‌ها تمرکز نمائید .
برای محاسبه کل هزینه محتوای خود , تمام مخارج خود را اضافه فرمایید . حالا بایستی گزینش کنید که یک‌سری نفر محتوای شمارا میبینند . خواسته اینجانب از برداشت در فیس بوک نیست بلکه تعداد تماشا کنندگان و خواننده گان است . در‌این‌صورت , شما میتوانید هزینه هر تماشا کننده را همانند تعیین برای تبلیغات نمایشگر در طراحی وب سایت محاسبه نمائید درباره ی ما این کفاف نمی دهد مطمئنا اشخاص به مقاله شما می‌روند ولی آن گاه آنان چه می نمایند .

متوسط زمان نشست جهت طراحی وب سایت

متریک نخستین میانگین طول نشست در هر صفحه است . این میانگین دوران زمان گرد‌همایی محاسبه شده در گوگل آنالیزاز میانگین تمام صفحه ها نیست . منظورم میانگین مقطع زمان نشست در هرکدام از صفحه ها شما است . این شکل مهم به شما نشان میدهد که تماشا کننده تا چه دوران می بایست با یک مقاله یا محتوای مختص برخورد نماید . در شرایطی که این اندازه بسیار کم باشد , استفاده کننده در صفحه شما به پایان میرسد , احتمال دارد وی عنوان را زیاد جالب بنویسد .

ولی هیچ عدد معتبری نیست که بتواند کار نماید . مثلاً هنگامی که خواننده برای خواندن یک مقاله صرف می نماید , کاملاً به مقاله و قالب ذی‌ربط بستگی دارد ولی برای خواندن مقاله ای که دربردارنده واژه و کلمه باشد , استفاده کننده بیشتر طول میکشد . درصورتی که می‌خواهد به اینفوگرافیک نگاه نماید , سریعتر انجام می شود . به همین علت بایستی بدانید که کاربر با هرکدام از مطالب طراحی سایت شما چقدر وقت می‌گذارد . بعد شما بایستی مطالبی را مقایسه فرمایید که یوزرها بیشترین است .

دریابید که دوستداشتنی ترین مطالب مشترکات مشترکی دارا‌هستند یا این که خیر آیا می‌توانید الگویی را مشاهده کنید آن‌گاه همین فعالیت را با محتوای غیرمعمول انجام دهید . آیا خطاهایی موجود هست که می توان در آینده از آن دوری کرد توجه میانگین زمان نشست در هر صفحه مساوی نرخ بازدید ویدیو است . نمایش از روش نرخ اندازه گیری می نماید که چندین تماشاچی تا پایان فیلم را مشاهده کرده اند و آن‌گاه این تعداد را به همگی بینندگانی که کلیپ را گشوده کرده اند در طراحی وب سایت رابطه می‌دهد .

در شرایطی که ویدیوها منتخب جدایی ناپذیر از راهکار بازاریابی محتوای شما میباشند , می بایست میزان مشاهده از فیلمهای خود را بررسی نمایید تا دریابید که کدام فیلم ها در بینندگان شما دوست داستنی ترین می باشند .

هزینه تولید محتوا در طراحی وب سایت

نظر یا سوال داری ؟ می تونی از اینجا بفرستی !
کلیه حقوق مربوط به استایل ساز می باشد و کپی مجاز نمی باشد