مزیت های وردپرس برای طراحی وب سایت

شما اینجا هستید » استایل ساز » مقالات طراحی سایت » مزیت های وردپرس برای طراحی وب سایت
مشاوره و سفارش      info@stylesaz.com      ۰۹۱۲۵۰۹۵۳۵۷ فرم سفارش
# تگ :

طراحی سایت وردپرس : در این مقاله سعی داریم تا مزیت طراحی سایت وردپرس رو بگییم : تغییرات سرعت بالا تکنولوژی در دو دهه پیشین در تمام بخشها و زوایای پیدا و نهفته زندگی بشر به عینه به چشم می خورد . از ابتدا سال 2000 میلادی رایانه های خانگی به شکلی باور نکردنی بسط یافتند و در پنج سال اخیر نیز شاهد موج فراگیر گوشی تلفن های هوشمند در سرتاسر دنیا هستیم . درین برهه زمانی کوتاه در حوزه توسعه دهندگان سایت ها ما شاهد به‌وجود آمد بیشتراز 40 سیستم مدیریت محتوای اوپن سورس بودیم .

طراحی سایت وردپرس

که از بین آن ها تنها وردپرس , جومولا و تعدادی سیستم نه چندان دارای اسم و رسم دیگر در رقابت باقیمانده اند . از بین سیستم های مدیریت محتوای موجود هم ورد پرس به دلایل متعدد با استقبال بسیار متعددی هم از سمت توسعه دهندگان اینترنت و نیز از سوی کاربران روبرو شد که بر اساس آمار بیشتراز 60 درصد سایت های پباده سازی شده یک دهه اخیر در سراسر جهان از این سیستم استفاده کرده اند . درین مقاله به مزایا و امکان های منحصربه‌فرد وردپرس نگاهی می اندازیم تا ببنیم دلیل این همه توجه به وردپرس در سراسر دنیا چیست؟

 

طراحی سایت با وردپرس

 

منظور از یک پلتفرم اوپن سورس این است که اشخاص گوناگون در تمامی جای عالم در گسترش و توسعه یافته شدن آن پلتفرم به صورت آزادانه عمل می نمایند . بدین ترتیب برای درک قابلیت های یک پلتفرم اوپن سورس می بایست ببنید که چند میزان طرفدار محکم دارااست که برای گسترش آن خیالتان راحت باشد . ورد پرس در حدود 5 سال پشت سر هم بهترین پلتفرم دنیا از نگاه کاربران و توسعه دهندگان اینترنت شناخته شده‌است و بر اساس آمار دربین 40 تا بیش تر از 50 درصد وب سایت های دنیا بر روی این پلتفرم کار می‌کنند .

با این توصیفات می‌توانیم خیالتان را راحت کنیم که وردپرس کماکان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و شمارا در اواسط راه رها نخواهد کرد . در زمان بیش از یک دهه که از قدمت وردپرس می گذرد تعداد کثیری از برنامه نویسان ماهر به صورت رایگان از سرتاسر دنیا بر روی این پلتفرم وقت گذاشته اند و هنوز نیز این کار ادامه دارد , همین قضیه به معنای اقتدار جهانی این پلتفرم اوپن سورس است .

مقرون به صرفه بودن وردپرس

انتخاب یک پلتفرم که یوزرها فراوان ندارد و به صورت محدود در بازه زمان های بسیار طولانی آپ دیت می شود در آینده برای شما دردسر تولید خواهد کرد . شما یا می بایست یک CMS منحصربه‌فرد برای خویش داشته باشید و از شرکتهای ساخت سایت یا متخصص ها این حوزه به صورت اختصاصی بخواهید که برای کمپانی شما کار نمایند یا یک CMS اوپن سورس جهانی با امکان های منحصربه‌فرد مثل وردپرس را انتخاب نمایید گزینه اولیه یعنی داشتن یک CMS منحصربه‌فرد صرفا برای شرکتهای متوسط و بزرگ با کار های اختصاصی توجیه اقتصادی دارااست و به دلیل مخارج مضاعف آن , نیز در طول طراحی و نیز بعد از آن برای حفظ و گسترش برای شرکتهای کوچک مقرون به صرفه نخواهد بود . ولی از نظر من وردپرس برای بخش اعظمی از شرکتهای بزرگ هم قابلیت اجرا دارد و هیچ چیز در دنیای ورد پرس کم و کاست از سایر CMS های جهان ندارد . مزیت طراحی سایت وردپرس

پلاگین های توسعه و گسترش وردپرس

با این که تمامی پلاگین ها از لحاظ کیفیت یکی نیستند و بعضی ها حقیقتا ضعیف و به دردنخورن , البته وردپرس نسبت به بقیه CMSهای اوپن سورس , وسیع ترین و شایسته ترین پلاگین ها رو داره ( هم مجانی و هم خریدنی ) . دیگه لازم نیست خودتون از اول چرخ رو نوآوری نمایید و قابلیتهایی که می‌خواهید وب سایتتون داشته باشه رو خودتون صحیح نمائید . هرچی که بخواهید راحت و فراوون بوسیله آدمای گوناگون تولید شده و در دسترسه . از جمله این پلاگین ها میتونیم به فرم سازها , فروشگاه سازها , آمارگیرها و پرداخت­های آنلاین اشاره نمود .

اما این لیست به همین چند نوع محدود نمیشه . تولیدکننده های این پلاگین ها هم آدمای زیادی میباشند , کسایی که تو رشته خودشون حرفی برای اعلام کردن دارن و پلاگین هایی بسیار خوب توسعه دادند . دیتابیس پلاگین ها وردپرس پره از پلاگین های رنگارنگ . بعنوان دو تا از تولیدکننده های برتر پلاگین های غیررایگان میتونیم از GravityForms و WooThemes یاد کنیم .

شاید این طراحی سایت هم بدردت بخوره

تم وردپرس

تم وب سایت های وردپرسی – مزیت طراحی سایت وردپرس

دیتابیس تم های وردپرس نیز تو این موفقیت با دیتابیس پلاگین ها شریکه . وردپرس تعداد بالایی تم استثنایی و قابل پذیرش داره و در نتیجه میتونید از بینشون یکی رو تعیین فرمایید و به سایتتون ظاهری اختصاصی و متفاوت بدید . چه بسا برخی از تم ها قابلیت و امکان هایی نیز در خودشون دارا هستند که تو قسمت توصیفاتشون درج شده . تم ها نیز نظیر افزون ها از لحاظ کیفیت متفاوتند . برای این‌که تم یا پلاگین کیفیت بالا تری تعیین فرمایید به تعداد ستاره ها/نصب هاش نگاه نمائید و نظرات کسایی رو که ازش استفاده کردند بخونید . آخری بروزرسانی پلاگین و تم نیز مهمه . تم یا پلاگین ای که آخرین بروزرسانیش چندین سال پیشه , شاید دیگه به درد نمیخوره و پشتیبانی نیز نمیشه . برای تم های غیررایگان میتونید به StudioPress و WooThemes رجوع‌نمایید . مزیت طراحی سایت وردپرس

 

امنیت در وردپرس

امنیت بالای وردپرس

وردپرس از نظر امنیت بسیار عالیه چون پشتیبانی بسیار قوی پشت این سی ام اس هستش و هر لحظه در حال پیدا کردن باگ در این سیستم هستن و وقتی یه خطا و نفوذ در سیستم پیدا کنند سریع رفع میکنن و اپدیت جدید وردپرس رو در دسترس عموم قرار میدن . برای همین هم هست که وردپرس زود به زود اپدیت میده چون تیم پشتیبانی قوی پشتش هست . شاید شنیده باشید که هک وردپرس راحته یا اینکه سایتای وردپرسی زود هک میشن اما این اشتباهه . چون این اشکال مدیر سایته که یه سری سوتی هایی میده مثل رمز اسون یا نفوذ به سیستمشون و لو رفتن رمزشون یا کدنویسی  ضعیفشون و اصلا ربطی به سیستم مدیریت محتوای وردپرس نداره . برای اینکه امنیت سایت خودتون رو بالا ببرید میتونید به استایل ساز سایت خودتون ر وبسپارید

نتیجه گیری

امروزه سایت های زیادی با سیستم مدیریت وردپرس ایجاد میشه و بعضی از پروژه ها شکست میخوره و بعضی هاشون هم موفق میشه و این بستگی به شما و تیم پشتیبانی و طراحی سایتتون داره . استایل ساز میتونه با کیفیت بالا با استفاده از سی ام اس وردپرس و یا حتی سی ام اس اختصاصی براتون سایت با کیفیت و امنیت و سئوی بالا قرار بده پس برای سفارش میتونید با استایل ساز در تماس باشید

 

نظر یا سوال داری ؟ می تونی از اینجا بفرستی !
کلیه حقوق مربوط به استایل ساز می باشد و کپی مجاز نمی باشد