اهمیت ایندکس مطالب طراحی وب سایت

شما اینجا هستید » استایل ساز » مقالات آموزشی » اهمیت ایندکس مطالب طراحی وب سایت
مشاوره و سفارش      info@stylesaz.com      ۰۹۱۲۵۰۹۵۳۵۷ فرم سفارش
# تگ :

اهمیت ایندکس مطالب طراحی وب سایت

 

اهمیت ایندکس مطالب طراحی وب سایت تا به اکنون به این فکر نموده اید که وقتی که مطلبی را در وب قرار می دهید چه طور به نمایش یوزرها در میاید و چرا بعضا از آنان در نتیجه ها نخستین و مابقی در صفحه های بعدی نمایش داده می شوند؟ آیا تا به حالا برای شما اتفاق افتاده که مطلبی را در طراحی وب سایت قرار داده باشید ولی در لیست حاصل گوگل مشاهده نکنید؟ در واقع هنگامی که مقاله شما بوسیله گوگل دیده میشود در لیست نتیجه ها به نمایش در میاید و یوزرها قابلیت و امکان دسترسی به آن را دارا‌هستند . هنگامی که برگه در گوگل ایندکس می شود به این معنا ست که در گوگل ثبت شده‌است و در ادامه پروژه سئوی وب سایت برای نمایش در سکو های برتر گوگل شروع میشود البته در تا‌وقتی‌که مطلبی و یا این که برگه در گوگل ایندکس نشود به‌این معناست که گوگل آن را ندیده و باید در ابتدا برگه را به نمایش خزنده های گوگل در بیاورید .

روش های ایندکس مقاله طراحی وب سایت در گوگل عبارتند از :

• قابلیت و امکان اشتراک گذاری مطالب – ایندکس مطالب طراحی سایت

همواره توصیه میشود که از مقاله اختصاصی و دارای اعتبار در سایت خود به کار گیری نمائید چرا علاوه بر مورد پسند بودن خزنده های گوگل کاربر پسند هم خواهد بود و وقتی که یوزرها محتوای طراحی سایت شما‌را بپسندند با دوستان خوب خود به اشتراک میگذارند که منجر هدایت مخاطبان بیشتری به طراحی وب سایت می شود . به همین علت است که فعالیت در شبکه‌های‌اجتماعی هم سفارش میشود به این دلیل که قابلیت و امکان اشتراک گذاری بیشتری وجود دارد و هنگامی که نرخ ترافیک افزایش پیدا نماید سرعت ایندکس مطالب هم بالا می‌رود . نکته ی دیگری که وجود دارد منظم بودن زمان انتشار مطالب در طراحی وب سایت است سعی نمایید درطول روز و در تاریخ مشخصی مقاله را پابلیک نمایید

• ساخت نقشه سایت

نقشه وبسایت مقاله وبسایت را به خزنده های گوگل معرفی می نماید و نمایش می‌دهد هر مطلبی در کجا قرار گرفته است که‌این عمل منجر سرعت بخشیدن به زمان ایندکس می شود که خزنده ها به راحتی مطالب را تماشا می نمایند . نقشه وبسایت سبب ساز می شود خزنده ها ساختار کلی طراحی وب سایت را مشاهده نمایند نکته دیگر اینکه در نقشه وب سایت کلیه نام های دامنه بایستی واحد و یکی باشد و اینکه تعداد کارکتر ها از حد مجاز تجاوز نکند . اما این فاکتور مهم به شمار نمی رود و در کنار رعایت بقیه فاکتور ها نتیجه بهتری در ارتقا سرعت ایندکس خواهد داشت .

• بک لینک ها

بک لینک های کیفیت عالی و باارزش منجر معرفی سایت به گوگل می شود و هنگامی که بک لینک از وب سایت های دارای اعتبار دریافت نمایید اعتبار شما نزد گوگل ارتقاء پیدا می نماید که سرعت ایندکس را ارتقا میدهد . علاوه بر روش های لینک سازی که معرفی گردیده اند تولید صفحه کاربری در شبکه‌های‌اجتماعی پربازدید و کلیک خوری و بازدید از وب سایت از روش سوشیال مدیا تاثیر به سزایی در سئو و همینطور سرعت ایندکس مطالب دارااست .

• چگونگی بررسی ایندکس مطالب طراحی وب سایت

یکی مهمترین دغدغه های مدیران وب سایت ها بررسی ایندکس شدن مطالب است که گوگل ابزار های متعددی برای این فعالیت معرفی نموده است . بوسیله گوگل وبمستر تولز که یکی‌از ابزار های شناخته شده میباشد می‌توانید موقعیت ایندکس مطالب را بررسی نمائید . که البته نکته ای که موجود است این است که زمان ایندکس صفحه های گوناگون با یکدیگر مختلف می‌باشند و بعضی فاکتور های تاثیر گذار می‌باشند . از جمله فاکتور های تاثیر گذار در ایندکس مطالب کیفیت و یونیک بودن محتوا , قدرت دامین , نرخ ترافیک و نرخ کلیک میباشد

شاید این مقاله هم بدردت بخوره

• سوال های متداول در زمینه ی ایندکس گوگل

ایندکس گوگل چیست؟ ایندکس مطالب طراحی سایت

ایندکس به معنای قرار گرفتن لینک برگه مورد نظر در گوگل است . وقتی که مطلبی در گوگل ایندکس نشده است دو موقعیت دارااست یا این که هنوز به خزنده های گوگل معرفی نشده است که‌این این مسئله بهترین موقعیت است و در بدترین شرایط ورقه شما پنالتی شده‌است که می بایست عارضه ها پنالتی را بیابید و آنان را برطرف فرمایید .
ایندکس چه تاثیری در نمایش وبسایت دارد؟
وقتی که شما وب سایت خود را در اینترنت آپلود می‌کنید حتی در صورتی‌که هیچ تلاشی نکنید بالاخره روزی ایندکس خواهد شد و در لیست نتیجه ها به نمایش در میاید ولی ایندکس سریعتر سرعت کار را فراتر می‌برد و هر چه زودتر میتوانید به نتیجه ها برتر گوگل برسید .

آیا دامین در ایندکس تاثیری دارد؟ ایندکس مطالب طراحی سایت

هر چه دامین قدیمی تر و دارای اعتبار تر باشد سرعت ایندکس مطالب را افزایش می‌دهد . دامین هر چه فعال تر باشد تاثیر بیشتری در سرعت ایندکس داراست . البته پسوند دامنه تاثیر مستقیمی بر سرعت ایندکس ندارد .

به طور کلی در شرایطی که از قانون ها گوگل تخطی نکنید مشتمل بر جریمه نخواهید شد و سرعت ایندکس صفحه های و کسب جایگاه بالا میرود البته گهگاه با این وجود باز هم سرعت ایندکس مطالب پایین است باید صفحه سایت مورد نظر را بررسی نمایید و اشکالات را پیدا و بر طرف فرمائید .

نظر یا سوال داری ؟ می تونی از اینجا بفرستی !
کلیه حقوق مربوط به استایل ساز می باشد و کپی مجاز نمی باشد