8 راه‌ کسب درآمد از طریق اینترنت

شما اینجا هستید » استایل ساز » مقالات آموزشی » آموزش اینستاگرام » 8 راه‌ کسب درآمد از طریق اینترنت
دسترسی سریع به بخش های این صفحه از چه راهی کسب درآمد کنیم؟ چرا از طریق اینترنت کسب درآمد کنیم؟ 8 راه‌ کسب درآمد از طریق اینترنت کسب درآمد از اینستاگرام کسب درآمد از تلگرام فعالیت به صورت آزادکار نویسندگی و وبلاگ نویسی تدوین کتاب برگزاری دوره های آنلاین مشاوره طراحی وب سایت نتیجه گیری
مشاوره و سفارش      info@stylesaz.com      ۰۹۱۲۵۰۹۵۳۵۷ فرم سفارش
# تگ :

کسب درآمد از طریق اینترنت

 

بعضی از افراد کسب درآمد از اینترنت یا کسب و کار اینترنتی را مختص افراد تنبلی می دانند و به این فکر هستند که افراد برای فرار کردن از کارهای دیگر به این بخش هجوم می آورند اما به عقیده گروه استایل ساز همواره افراد زرنگ در این حوزه موفق تر هستند.اینترنت یک بستر عمیق است و هر روز کسب و کارهای جدیدی به خاطر نیاز نبودن به سرمایه اولیه به این بستر می پیوندند که باعث افزایش رقابت بین آن ها می شود. در حالی که داشتنن تخصص و دانش آن جزء الزامات است. ما تصمیم گرفتیم سوالی که خیلی افراد از راه های کسب درآمد دارند را مورد بررسی قرار دهیم و نحوه درآمد اینترنتی را برای استفاده هر چه بهتر شما معرفی نمائیم. برای استفاده از این موضوع همراه ما باشید.

از چه راهی کسب درآمد کنیم؟ ( کسب درآمد از اینترنت )

مهم نیست چه روشی را برای کسب درآمد آنلاین برای خود انتخاب می کنید باید ذهنیت خود را درست کرده و واقع بین باشید به جای دلسرد شدن برای کسب نکردن سود، دنبال حل این مشکل باشید و اینکه همواره در یاد داشته باشید با چند روز کار کردن روی کسب و کار اینترنتی نمی توان سودی عظیم کسب کرد. کسب درآمد از اینترنت و وب سایت همانند یک چاه در دل کویر است، این ترفند و خلاقیت شما است که چگونه مردم را از شهرهای دیگر برای دیدن و استفاده کردن از آب این چاه جذب کنید. راه ها و ایده های گوناگون و عملی شده وجود دارد که می توانید شروع به فعالیت کنید داشتن ایده جدید خیلی مهم نیست مهم موفق بودن در کسب و کاری است که شروع می کنید.

چرا از طریق اینترنت کسب درآمد کنیم؟

سوالی که مطرح می شود چرا افراد زیادی به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند؟ افراد این حوزه با توجه به شناختی که دارند نیازهای اولیه و سرمایه کم که برای راه اندازی لازم است اقدام می کنند چند نکته مهم که باعث جذابیت این کسب و کارها و جذب طرفدارن شده است:

1-دسترسی همه افراد به اینترنت:

به دلیل گسترده بودن اینترنت و استفاده های بی شمار روزانه از موتورهای جستجو گر برای پرس به سوالات و حل نیازها می توان به این نتیجه رسید که همواره افراد در دنیای دیجیتال حضور دارند و به دنبال حل نیازهای روزمره مربوط به این فضا هستند. افراد با استفاده از گوشی های هوشمند و کامپوتر خانگی یا لب تاپ بیشتر لحظات خود را در این بستر سپری می کنند.

2-نبود محدودیت در حوزه اینترنتی

محدودیتی برای فرد وجود ندارد که الزاماً در یک بخشی کار کند بخش های متعددی در این حوزه وجود دارد که بر حسب علایق و تخصص فرد انتخاب می شود به عنوان مثال سایت های فروشگاهی در رسته های متفاوت، وب سایت های معاملات طلا، وب سایت های مقاله نویسی و تبلیغات و… بسته به انتخاب فرد است که هیچ محدودیت ندارد. هر فرد می تواند کالا یا خدماتی که مد نظر دارد را در اختیار کاربران قرار دهد و از این طریق کسب درآمد کند.

3-نیاز به کم ترین سرمایه

سرمایه گذاری برای شغلی که تازه شروع کرده اید کمی دور از منطق است. کسب و کارهای اینترنتی با کم ترین سرمایه و ابزار کار راه اندازی می شوند. امروزه اکثر افراد به اینترنت از طریق تلفن همراه هوشمند و کامپیوتر دسترسی دارند. افرادی هم که به این تجهیزات دسترسی ندارند می توانند با کم ترین هزینه آن ها را تعیین کنند.

 4-ایمن و آسان

بیشتر پرداخت های آنلاین از طریق PayPal یا درگاه های بانک های موجود در کشور  انجام می شود که امن ترین روش استفاده از سیستم تراکنش آنلاین هستند. بهترین بخش نیز انجام گرفتن تراکنش ها بدون نیاز به دخالت است و نیازی به دخالت شما نیست پول به طور خودکار به حساب بانکی شما منتقل می شود و لازم نیست به بانک و یا خودپردازها مراجعه کنید

درآمد اینترنتی

8 راه‌ کسب درآمد از طریق اینترنت

با اصول اولیه و موارد مورد نیاز برای شروع کسب درآمد از اینترنت آشناد شدید حالا نوبت استفاده از این اصول برای شروع به کسب درآمد است تا عملکرد مناسب و قابل اطمینانی را از طریق چند ابزار ساده ارائه کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام

1-کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرم(Instagram) یک شبکه اجتماعی که کاربران می توانند  عکس ها و ویدئوهای خود را به اشتراک گذارند. کوین سیستروم و مایک کرایگر بنیان گذار آن هستند و از سال 2012 مالکیت آن به عهده شرکت فیس بوک است. با توجه به بررسی صورت گرفته از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طبق آخرین آمارگیری در پایان سال 97 تعداد کاربران ایرانی در ایران را 74 میلیون و 518 هزار است که وب سایت استاتیستا نیز در گزارشی اعلام کرد تعداد کاربران این صفحه مجازی در ایران حدود  24 میلیون است. یعنی حدود 32 درصد از کاربران اینترنت در اینستاگرام فعال هستند.افراد زیادی در صنوف های محتلفی در این صفحه حضور دارند از جمله هنرمندان، ورزشکاران، افراد موفق دنیای تجارت، فوتبالیست ها و فروشگاه های زیادی وجود دارد

علاوه بر این ها افراد عادی برای انتشار عکس و ویدئو و بازدید از افراد معروف و خرید از فروشگاه ها عضو این شبکه هستند. از طریق اپلیکیشن اینستاگرام به انتشار فیلم، عکس، پخش زنده و استوری می پردازند که باعث افزایش فالوورها یا دنبال کننده ها می شود. به هر اندازه که دنبال کننده یک پیج بیشتر باشد نشان از ارتباط موثر صاحب پیج با اعضا است. به عنوان مثال می توان از طریق این پیج با تبلیغ کردن دیگران، معرفی یک محصول خاص و… کسب درآمد کرد. البته خیلی از صاحبان این صفحات آن را به فروشگاه تبدیل می کنند و محصولات متنوعی را می فروشند. کسب درآمد از اینترنت و اینستاگرام به همین راحتی است برای شروع کافی است یک حساب کاربری باز کنید که کاملاً رایگان است و شروع به جذب فالوور کنید.

 

کسب درآمد از تلگرام

2-کسب درآمد از تلگرام

تلگرام نیز همانند اینستاگرام یک اپلیکیشن است که روی تلفن همراه هوشمند نصب می شود و از طریق آن می توان علاوه بر عکس و ویدئو کارهای گسترده تری انجام داد. برای شروع نخست اپلیکیشن آن را در تلفن همراه نصب کنید و بعد بر حسب کاری که انجام می دهید کانال یا گروه تلگرامی راه اندازی کنید. بعد با تولید کردن محتوای کاربر پسنده برای کانال در هر زمینه که علاقه دارید می توانید شروع به جذب ممبر کنید و رفته رفته نیز به تعداد آن ها افزوده می شود که همانند اینستاگرام می توانید بنرهای تبلیغات بگیرید و یا محصولی یا مطالب آموزشی بفروش برسانید. البته می توانید کانال خود را از طریق ربات های تلگرامی مدیریت کنید. این روش ساده ترین روش های کسب درآمد از اینترنت است

 

فعالیت فریلنسری

3-فعالیت به صورت آزادکار

آزادکار یا همان فریلنسری(Freelancer) این است که: افراد متخصص به صورت پروژه ای با شرکت ها و کسب و کارها همکاری می کنند طوری که: یک نفر، بدون اینکه استخدام شود به صورت دور کار با استفاده از تخصصی که دارد با مجموعه های متخلفی به فعالیت می پردازد و مبلغی را دریافت می کند. این روش برای کسانی که تخصص های لازم را دارند یک روش مناسب برای کسب درآمد از اینترنت است. فریلنسرها می توانند علاوه بر وب سایت های معروف فریلنسری در ایران مثل وب سایت پونیشا، در وب سایت های آزادکاری در خارج از کشور نیز به صورت اینترنتی پروژه کار کنند و درآمد کسب کنند. از جمله تخصص هایی که در سایت های فریلنسری مورد توجه قرار می گیرند: تایپ، ترجمه، طراحی سایت، انجام کارهای گرافیکی، تولید محتوا، نویسندگی و کارهای تخصصی مثل بهینه سازی وب سایت ها.

 

وبلاگ نویسی

4-نویسندگی(وبلاگ نویسی)

اگر در نوشتن مهارت و استعداد دارید و می توانید محتوای خلاق تولید کنید از طریق وبلاگ نویسی هم کسب درآمد کنید وبلاگ نویسی جزء راج ترین راه های کسب درآمد از اینترنتی است که همواره از آن استقابل فراوانی می شود. در این روش با یک تلن همراه یا کامپیوتر یک وبلاگ یا صفحه رایگان باز می کنید و در این صحه شروع به نوشتن موضوعات می کنید. با نویسندگی در یک موضوعی می توانید وبلاگ را به نتایج اول گوگل بکشانید که در این صورت از طریق دیگر کسب و کارها برای تبلیغات انتخاب می شوید و با درج بنرهای تبلیغاتی و یا متن های تبلیغاتی در وبلاگ روزانه درآمد زیادی را کسب خواهدی کرد. هالی جانسون یک وبلاگ نویس معروف است که بیش از  200000 دلار در سال از طریق تولید محتوا یا نویسندگی کسب کرده است.

 

تدوین کتاب

5-تدوین کتاب

می توانید بدون نیاز به وب سایت، کتابی در یک زمینه گردآوری کنید و بدون نیاز به تایید ناشر در وب سایت های معروف در ایران و خارج از ایران به فروش برسانید. اگر فکر می کنید می توانید کتابی بنویسید باید ابتدا به این نتیجه برسید که آیا مردم مایل به خرید آن هستند. بعد با توجه به بازار هدف می توانید شروع به تدوین کنید. با استفاده از نرم افزار معروف WORD می توانید شروع به نوشتن کتاب مورد نظرتان کنید. 

 

برگزاری دوره های آنلاین

6-برگزاری دوره های آنلاین

افراد به خاطر مشکلات و هزینه های زیاد در آموزش های حضوری ترجیح می دهند به صورت غیرحضوری و آنلاین در این دوره ها شرکت کنند برای همین استراتژی و روش دیگری به نام برگزاری وبینار برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. اگر شما تخصصی را بلد هستید علاوه بر فعالیت در آن از طریق یاد دادن آن نیز می توانید کسب درآمد کنید. این روزها افراد تمایل دارند تا با نشتسن در محل کار یا منزل تخصصی را فرا بگیرند. سایت های زیادی نیز در این راستا وجود دارد که یک جلسه آنلاین با چندین نفر شرکت کننده را تشکیل می دهند . از طریق همین رابط ها  می توانید کسانی که تمایل به یادگیری دارند را به کلاس های آموزشی بعد از اخذ هزینه دوره راه بدهید.

 

مشاور آنلاین

7-مشاوره

راه دیگر برای کسب درآمد از اینترنت از طریق مشاوره است. اگر در هر زمینه ای متخصص هستید می توانید به طور بالقوه افرادی را پیدا کنید که مایل به پرداخت هزینه برای مشاوره در مورد اهداف شخصی یا شغلی خود باشند. ممکن است فکر کنید که به اندازه کافی برای مشاوره  شرکت های بزرگی هستند که مهم نیست. اما می توانید از انواع تخصص هایی که مردم برای آن هزینه می کنند با مشاوره دادن درآمد کسب کنید. اشتباه نکنید مشاوره دادن با یاد دادن فرق دارد همواره افرادی هست که نیاز به مشاوره در بخشی را دارند.

 

web design STYLESAZ

8-طراحی وب سایت

هر فردی که می خواهد در این حوزه کار کند در یک زمانی قطعا به وب سایت احتیاج خواهد داشت علاوه بر آن وب سایت هایی که در موتورهای جستجو وجود دارد همه آن ها در طول روزها نیاز به تغییرات و بازسازی دارند طراحان وب سایت باید به زبان های برنامه نویسی مسلط باشندن و بتوانند پروژه خواسته شده را به درستی انجام دهند. تنها نیاز این روش مسلط بدون به تخصص برنامه نویسی و لب تاپ است.

نتیجه گیری
علاوه بر راه هایی که در بالا ذکر شده روش های دیگری نیز برای کسب درآمد از اینترنت وجود که قطعا در ادامه به آن پرداخته خواهد شد و روش های جدید به حضورتان معرفی می شود. با توجه به این روش ها و داشتن کمی تخصص در این حوزه می توان به راحتی درآمد کسب کرد. اگر خواستید وب سایتی راه اندازی کنید و مستقل برای خودتان کار کنید، مد نظرتان باشد که در چند روز نمی توان به درآمد ثابت و معقولی رسید قطعاً زمان و تلاش دو چاشنی مهم برای رسیدن به اهداف است. وب سایت شبیه به درخت است موقعی که درخت کاشته می شود هیچ میوه ای ندارد ولی بعد از آب دادن و رسیدگی به کارهای حرص و کود دهی، در یک بازه زمانی شروع به میوه دادن می کند.
نظر یا سوال داری ؟ می تونی از اینجا بفرستی !
کلیه حقوق مربوط به استایل ساز می باشد و کپی مجاز نمی باشد