شما اینجا هستید » استایل ساز » آشنایی با طراحی سایت شرکتی

آشنایی با طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی باید به نحوی اجرا شود که اگر کاربری بدون اطلاع از نوع فعالیت شما وارد وب سایت شود، محو زیبایی¬های بصری سایت شود و تشویق شود که سایت را بررسی کند، خدمات و محصولات شرکت را مشاهده کند و در نهایت به یک مشتری تبدیل شود و برای خریدهای بعدی سایت شما را انتخاب کند. با ما همراه شوید تا شما را با آنچه باید در مورد طراحی سایت شرکتی بدانید، آشنا کنیم.

آشنایی با طراحی سایت شرکتی

برای آنکه صاحبان مشاغل بتوانند محصولات و خدمات خود را در عصر دیجیتال به بهترین شکل به مخاطبان خود معرفی کنند، به یک وب سایت حرفه ایی و خوب طراحی شده نیاز دارند. بنابراین طراحی سایت شرکتی باید به نحوی اجرا شود که اگر کاربری بدون اطلاع از نوع فعالیت شما وارد وب سایت شود، محو زیبایی های بصری سایت شود و تشویق شود که سایت را بررسی کند، خدمات و محصولات شرکت را مشاهده کند و در نهایت به یک مشتری تبدیل شود و برای خریدهای بعدی سایت شما را انتخاب کند. با ما همراه شوید تا شما را با آنچه باید در مورد طراحی سایت شرکتی بدانید، آشنا کنیم.

طراحی سایت شرکتی - استایل ساز

 

برای طراحی سایت شرکتی باید از تیم متبحر و باتجربه استفاده کنید.

اهداف طراحی سایت شرکتی

اهداف متعدد و متفاوتی برای طراحی سایت شرکتی وجود دارد که برای محقق شدن آنها باید از یک تیم حرفه ایی کمک گرفت. از مهمترین اهداف طراحی سایت شرکتی می توان به معرفی محصولات و خدمات، افزایش تعداد مشتری، نداشتن محدودیت برای انجام فعالیتها، برندسازی و کاهش تعداد نیروهای کاری اشاره کرد. خیلی از شرکت ها در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارند و اکثر مخاطبان آنان برای آنکه بتوانند با فعالیت های شرکت بیشتر آشنا شوند و راحت تر اعتماد کنند، حتماً از سایت شرکت بازدید می کنند. پس جذب مخاطبان شبکه های اجتماعی، یکی دیگر از اهداف شرکتها برای طراحی سایت می باشد. شرکت استایل ساز با کمک دو تیم ماهر و خبرۀ طراحی سایت تهران و طراحی سایت گیلان به شما کمک می¬کند تا به تمام اهدافتان برسید.

شاید این مقاله هم بدردت بخوره

مزایا طراحی سایت شرکتی

یکی از مهمترین مزایایی که می توان برای طراحی سایت شرکتی برشمرد، قیمت مناسب آن است. هزینه طراحی سایت نسبت به تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردها در دراز مدت کمتر خواهد بود. از طریق سایت می توانید تا هر زمانی که دوست دارید در دسترس مخاطبان خود باشید و با مشتریان خود در تعامل باشید. سایت به شما کمک می کند که اعتبار شرکت روز به روز بالاتر رود.

فاکتورها و معیارهای مهم در طراحی سایت شرکتی

برندینگ یک موضوع بسیار مهم برای شرکتها می باشد که وب سایت می تواند در موفقیت آن نقش پررنگی داشته باشد. پس برای آنکه بتوانید یک گام مهم و اساسی برای موفقیت در برندینگ بردارید باید از یک سایتی برخوردار باشید که بتواند تصویر خوب و ایده آلی از برند و شرکتتان در ذهن مخاطب بسازد. برای آنکه طراحی سایت شرکتی بصورت ایده آل و کاربرپسند انجام شود، باید فاکتورها و معیارهای زیر در آن رعایت شود.
 رعایت استانداردها و اصول سئو: رعایت اصول و قوانین سئو در طراحی سایت شرکتی امری بسیار مهم و حیاتی است، زیرا به سایت کمک می کند تا درجایگاه بهتری در نتایج موتورهای جستجو قرار گیرد. برای آنکه در طراحی سایت از تکنولوژ های روز دنیا استفاده شود باید به تمام استانداردهای موجود در این حوزه توجه ویژه ایی داشت.
 طراحی ریسپانسیو: طراحی سایت باید به صورتی انجام گیرد تا در تمام دستگاه ها از جمله موبایل و تبلت به درستی نمایش داده شود. به عبارت دیگر ابعاد نمایشگر مهم نیست و باید سایت به گونه ایی طراحی شود که واکنش گرا و ریسپانسیو باشد.
 طراحی صفحات بصورت اختصاصی: برای آنکه وب سایت بتواند خدمات و فعالیت شرکت را بصورت شفاف و واضح به کاربران معرفی کند باید صفحات آن بصورت اختصاصی طراحی شود. به عنوان مثال در طراحی سایت شرکتی، صفحۀ تماس با ما باید به گونه ایی طراحی شود که اطلاعات تماس در اختیار کاربر قرار گیرد و به آسانترین شیوه، کاربر بتواند تماس برقرار کند.
 سرعت سایت: برای آنکه شرکتها در فضای مجازی بتوانند با رقبای خود رقابت کنند باید به سرعت سایت در زمان طراحی سایت، توجه ویژه ایی داشت. اگر سرعت بارگزاری صفحات کم باشد کاربر از مشاهدۀ سایت منصرف خواهد شد.

ریسپاسیو بودن سایت یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت شرکتی است.

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت شرکتی

برای آنکه یک سایت بتواند به سودآوری شرکت کمک کند باید از امکانات زیر برخوردار باشد.
 جستجوی پیشرفته: معمولاً وقتی کاربر وارد سایت می شود برای آنکه اطلاعات و یا محصولات موردنظر خود را پیدا کند، کلمۀ مورد نظر را سرچ می کند. پس باید جستجو کردن برای کاربر آسان و در عین حال لذت بخش باشد.
 مقایسه محصولات و خدمات: امکان مقایسه محصولات و خدمات باید در طراحی سایت شرکتی وجود داشته باشد تا کاربر بتواند محصولات و یا خدمات را مقایسه کند و راحت تر انتخاب کند. به عنوان مثال در طراحی سایت املاک کاربر باید بتواند موارد رهن و اجاره ایی که به بودجه آن می خورد را با یکدیگر مقایسه کند.
 امکان نظردهی و مدیریت آن: برای آنکه شرکت ها بتوانند نواقص موجود در فعالیت های خود را برطرف نمایند، باید نظرات مخاطبان و مشتریان خود را بدانند پس باید این امکان برای کاربر فراهم شود و مدیر سایت هم بتواند به آن¬ها پاسخ دهد، آنها را ویرایش و حذف کند.
 امکان قرار گرفتن ویدئو و صوت در سایت: این امکان باید برای شرکت ها فراهم شود تا بتوانند در سایت خود، محتوای صوتی و یا تصویری قرار دهند.
 مدیریت نمایندگی ها: معمولا شرکت های بزرگ دارای نمایندگی در چند شهر مختلف هستند و باید این امکان برای آنها فراهم شود تا شعب خود را به سایت اضافه، حذف و یا ویرایش کنند. طراحی سایت شرکتی باید برای شرکت هایی که می خواهند نمایندگی بگیرند به نحوی انجام شود که فرم در اختیار متقاضی قرار گیرد و درخواست خود را برای شرکت ارسال کند.

طراحی سایت شرکتی

جستجوی پیشرفته یکی از امکانات مورد نیاز در طراحی سایت شرکتی است.

توصیه های مهم برای طراحی سایت شرکتی

اگر می خواهید وب سایتی داشته باشید که عملکرد شرکت شما را قوی تر کند و سریع تر شما را به اهدافتان برساند، حتماً به توصیه هایی که در ادامه بیان می شوند، توجه فرمایید.
 به دنبال طراحی سایت ارزان قیمت نباشید. سایتی که با توجه به اهداف شما طراحی شود به زمان نیاز دارد و طبیعتاً هزینۀ بالاتری خواهد داشت. توجه داشته باشید که سایت های آماده اهداف شما را محقق نمی کنند.
 در طراحی گرافیکی سایت، حتماً از طیف رنگی مناسب با فعالیت خود انتخاب کنید. برای درک بهتر این موضوع می توانید از نمونه کارهایی که تیم طراحی سایت تهران و تیم طراحی سایت گیلان در شرکت استایل ساز انجام داده اند، دیدن فرمایید.
 حتما سایتی که برای شرکت شما طراحی می شود باید کاربرپسند و کار با آن ساده باشد تا کاربر سریع به هدفش برسد. برای آشنایی بیشتر با نمونه کارهای شرکت استایل ساز می توانید از طراحی سایت املاک مشاهده فرمایید.

کلیه حقوق مربوط به استایل ساز می باشد و کپی مجاز نمی باشد