کامنت مارکتینگ با انگیزه کسب بک لینک

شما اینجا هستید » استایل ساز » مقالات آموزشی » آموزش سئو » کامنت مارکتینگ با انگیزه کسب بک لینک
مشاوره و سفارش      info@stylesaz.com      ۰۹۱۲۵۰۹۵۳۵۷ فرم سفارش

کامنت مارکتینگ

کامنت مارکتینگ با انگیزه کسب بک لینک : شاید بتوان اظهار کرد مرسوم ترین تکنیک سئوی سایت در فضای اینترنت پارسی ارسال دیدگاه ( کامنت مارکتینگ ) در وبسایت های دیگر برای کسب بک لینک مجانی و یا این که مشاهده کننده برای وب سایت است . همینطور ربات هایی پباده سازی شده‌است که از سمت شما به وبسایت های متفاوت سرک کشیده و در صفحه های مربوط به مسئله شما کامنت گذاری می‌نمایند .

این تکنیک به قدری همگی گیر شده‌است که صاحبان سایت های دارای اعتبار به خوبی آن را شناخته اند و همواره در‌پی روش هایی برای رویا رویی با ایده ها بی ارزش میباشند . درمقابل , گوگل هم مدام به‌دنبال راهکاری برای رویارویی با اسپمرها و رفتارهای غیرعادی که بر نتیجه ها گوگل تاثیرگذار می باشند بوده است . ادغام این دو حادثه موجب شده کامنت مارکتینگ از یک خلق و خوی بی انگیزه و تکراری به یک راهکار نسبتا سخت و اما هدفمند تبدیل شود

چرا در وب سایت های دیگر کامنت گذاری کنیم؟

معرفی برند خود بخش اعظمی از فعالان حوزه سئوی سایت کامنت مارکتینگ را راهی برای کسب بک لینک مجانی و فعالیت در فروم ها و وب سایت های دیگر می‌دانند اما جدیدا گوگل ارزش و اعتبار بک لینک هایی از این دست را کم کرده و اثر گذاری این تکنیک را کاهش داده است . ولی این کاهش اثر در معنای فراموش کردن این تکنیک نیست بلکه بایستی سعی کنیم مسیر بهتری را جایگزین آن کنیم . علاوه بر کسب بک لینک میتوان هدف ها دیگری برای کامنت مارکتینگ در نظر گرفت که مهم ترین آنان به شرح ذیل است .

معرفی برند و اسم خود – کامنت مارکتینگ

کامنت مارکتینگارسال دیدگاه در وبسایت های دارای ارتباط راهی مطلوب برای شناساندن خودتان به مدیریت وب سایت یا نویسنده آن مقاله است . با ذکر اسم یا برند خویش مطمئن خواهید شد که‌این فرد اطلاعاتی اگرچه محدود درباره شما اخذ کرده و با شما آشنا میشود . همینطور با ارسال نظرها باارزش می توانید توجه بقیه یوزرها را هم به خود جلب فرمائید تا از این روش با اسم و تصویر شما آشنا شوند .

افزایش بازدید کننده – کامنت مارکتینگ

جذب بازدیدکننده با کامنت مارکتینگ کامنت هایی که برطرف کننده یک سوال یا نیاز از یوزرها باشند و در آن‌ها لینک به صفحه ای برای آموزش یا اطلاعات بیشتر قرار داده شده‌است می توانند ابزار خوبی برای ارتقا بازدید وب سایت شما باشند . در صورتی‌که دیدگاه شما از نظر یوزرها گران بها و دارای ربط باشد به احتمال دوچندان به لینک معرفی شده به وسیله شما هم مراجعه خواهند کرد .

بهبود موقعیت سئو وب سایت شما

بهبود حالت سئو وب سایت با بازاریابی دیدگاه لینک های مصرف شده در بخش نظرها بسیاری از وبسایت ها به صورت nofollow می باشند که موجب میشود تاثیر آن ها بر سئو سایت شما کاهش یابد البته موردها متعددی هم پیدا می کنید که از پیوند های follow در بخش نظرها خویش استفاده می‌نمایند .

تاثیرات پیش بینی نشده کامنت مارکتینگ

تاثیرات پیش بینی نشده کامنت مارکتینگ حضور شما در صفحه ها دارای ارتباط و ارسال نظرها حرفه ای قادر است راهی برای شناخته شدن شما به وسیله بقیه فعالان این حوزه باشد . این اشخاص می‌توانند به‌دنبال کنندگان یا طرف داران شما تبدیل شوند , به هیچ وجه بعید نیست مطالب شما‌را در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک بگذارند یا از مطالب سایت خود به مقاله ها شما لینک و پیوند بدهند .

شاید این مقاله هم بدردت بخوره

۱۰ توصیه با ارزش برای ارسال دیدگاه در وب سایت های دیگر – کامنت مارکتینگ

تمام موردها بالا هنگامی اتفاق میافتد که نظرها شما استانداردهای واجب برای جلب توجه یوزرها و مدیران وب سایت را داشته باشد . ارسال نظرها بی انگیزه و کوتاه در وهله اولیه ممکن است به وسیله مدیریت وب سایت تایید نشود و چه بسا در صورتی تایید شود برای یوزرها جذابیتی نخواهد داشت .

1 – دستکم ۵ مقاله آن وب سایت را مطالعه نمائید

کامنت در شرایطی‌که برای اولین دفعه با یک وب سایت یا بلاگ آشنا می‌شوید خوب تر است که قبل از استارت کامنت مارکتینگ دستکم ۵ مقاله اخیر آن را به توجه مطالعه کرده و نظرها ارسالی در آن ها را بررسی نمایید .

مطالعه مقاله‌ها و ایده ها قبلی به شما کمک می کند فضای ذهنی نویسنده و وب سایت را خوبتر درک کرده و مسیر پاسخ گویی به نظرها را بشناسید . با این روش شما دید بهتری برای نوشته دیدگاه خود خواهید داشت و می‌توانید مستقیما به علایق تالیف کننده یا تخصص وی اشاره فرمایید .

2 – دستکم ۳ مقاله با دیدگاه زیاد را بررسی نمائید

دستکم ۳ مقاله با دیدگاه زیاد را بررسی نمائیدبرای آنکه دیدگاه شما به فضای وب سایت نزدیک باشد بایستی سطح علم و نوع سوال ها بقیه مخاطبین را بشناسید . نظراتی که جواب بهتری از سمت مدیریت وبسایت اخذ کرده اند را بررسی فرمائید و سعی نمایید که دیدگاه شما در همان سطح باشد .

در اینجا شما دو راه‌حل مختلف خواهید داشت . می‌توانید یک کاربر معمولی با یک پرسش دارای ربط و صحیح باشید یا این که یک کاربر ماهر که جواب گوی سوالهای بقیه افراد و مسیردهنده به صحبت است . هردو روش قادر است تضمین کننده تایید دیدگاه شما باشد البته ارسال یک دیدگاه کوتاه و کم بها شانس زیادی برای موفقیت ندارد .

3 – دیدگاه های قبلی مقاله هدف را مطالعه نمایید

دیدگاه های قبلی مقاله هدف را مطالعه نماییددر حالتی‌که دوست دارید دیدگاه شما برای مدیریت وب سایت و یوزرها با ارزش باشد می بایست بدانید که در‌این صفحه چه نظراتی رد و بدل شده‌است . در صورتیکه تعداد دیدگاه در صفحه خیلی فراوان است می‌توانید از بیشتر آن‌ها صرف نظر فرمائید . اما با مطالعه نظرها سایر افراد می توانید خود را وارد بحث کرده و مطالبی مرتبط با همان مورد یا این که در جواب به یکی یوزرها بیان کنید .

 

کامنت مارکتینگ با انگیزه کسب بک لینک

 

4 – کامنت شما بیشتر از یک توییت و کمتر از یک مقاله باشد

کامنت شما بیشتر از یک توییت و کمتر از یک مقاله باشداینکه طول کامنت شما چقدر باشد بستگی به مسئله بحث و ادبیات خودتان دارد اما توصیه می‌کنیم که دستکم ۱۴۰ کاراکتر و حداکثر سه جمله باشد . این نوشته به شما یاری می کند که معنا مورد نظر خود را به صحت انتقال دهید و ولی نظر مدیریت وبسایت را هم جلب نمایید چون طولانی بودن و دارای ربط بودن نوشته مقاله شما می‌توانید بر بهینه سازی سایت آن وب سایت هم تاثیر مثبت داشته باشد .
در صورتی‌که قرار است بیشتر از ۳ جمله در یک دیدگاه بنویسید خوب تر است آن را به یک مقاله تبدیل کنید! به صورت حتم تکثیر محتوای با ارزش در وبسایت خودتان ارزش و تاثیر بیشتری در مقایسه با یک دیدگاه خواهد داشت .

5 – از اسم و تصویر حقیقی و واقعی برای خود استفاده کنید

از اسم و تصویر حقیقی و واقعی برای خود استفاده کنیدبا به کارگیری از سیستم گراواتار می‌توانید برای آدرس اینترنتی خود یک تصویر پروفایل قرار دهید که‌این تصویر در بخش اعظمی از سیستم های ارسال دیدگاه به خصوص در وبسایت های وردپرسی نشان داده میشود . تصویر پروفایل شما خوب تر است یک عکس حقیقی و واقعی از صورت خودتان باشد تا تاثیر آن بر مخاطب بیشتر شود .

همینطور به کار گیری از اسم حقیقی و واقعی به یوزرها کمک می کند که شمارا خوب تر بشناسند . همینطور وجود اسم و تصویر به مدیریت وبسایت یاری مینماید که شما‌را از یوزرها غیرواقعی و اسپمرها شناسایی نماید .

 

6 – پیوند خود را داخل محتوای کامنت قرار دهید . کامنت مارکتینگ

پیوند خود را داخل محتوای کامنت قرار دهیداکثری از اشخاصی که باهدف لینک سازی کامنت گذاری می‌نمایند در انتهای نوشته دیدگاه خود لینک و پیوند را قرار میدهند و غالبا این لینک و پیوند بی رابطه با نوشته دیدگاه یا موضوع صفحه است . در‌این وضعیت مدیریت وب سایت به راحتی پیوند را از کامنت حذف نموده و دیدگاه شما‌را تایید مینماید .

اگر پیوند خود را در محتوای کامنت قرار دهید و دلیل خود را برای درج این پیوند شرح دهید بخت شما برای درج آن در وبسایت به شدت ارتقا خواهد یافت . دقت نمایید که‌این لینک و پیوند مربوط به موضوع مقاله بوده و برای کاربرانی که آن را مطالعه می کنند باارزش باشد .
در‌حالتی که وب سایت هدف شما قابلیت و امکان نهادن لینک و پیوند در محتوا را ندارد می توانید لینک و پیوند را در فیلد وب سایت کامنت قراردهید و اسم خود را کلمه و واژه هدف برای آن صفحه قرار دهید . ولی این روش به طور معمول موجب عدم تایید دیدگاه شما میشود . در نتیجه می توانید نشانی صفحه هدف را ( ترجیحا به صورت کوتاه شده ) در محتوای نوشته کامنت خود قرار دهید .

7 – در معرفی خودتان راست گو و زرنگ باشید

نظرات سایتپنهان کردن نام‌و‌نشان خودتان بعنوان مدیریت وب سایت و سعی برای ارسال دیدگاه از سمت یک کاربر معمولی ممکن است به راحتی شناسایی شده و موجب احساس منفی در مدیریت وب سایت شود . در معرفی خود راستگو باشید و سعی نمایید از کلمه ها مثبت و همگانی استفاده نمائید . بعنوان نمونه در شرایطی که در تعریف خود بنویسید “ اینجانب بعنوان یک کارشناس سئوی وب سایت ” شاید حس منفی ایجاد خواهید کرد اما با نوشتن عبارتی مثل “ اینجانب بعنوان یک بلاگ نویس ” یا این که “ اینجانب بعنوان یک علاقه مند به مباحث بازاریابی ” می توانید علاوه بر معرفی خود از ایجاد حس منفی در مخاطب دوری کنید .

8 – دیدگاه خود را در توییتر یا لینکداین بازنشر نمائید

دیدگاه خود را در توییتر یا لینکداین بازنشر نمائیداین فعالیت در فضای اینترنت پارسی همگانی نیست البته می تواند تاثیر زیادی بر مدیریت وبسایت هدف داشته باشد . قسمتی از مقاله یا این که دیدگاه خود را در توییتر منتشر کرده و لینک و پیوند برگه مقاله را در آن قرار دهید . همینطور اگر مدیریت وبسایت در‌این شبکه فعال است می‌توانید او‌را در توییت خود mention نمائید تا متوجه این اخلاق و رفتار شما شود .

9 – لینک و پیوند مو جود در دیدگاه به یک صفحه هدف باشد

لینک و پیوند مو جود در دیدگاه به یک صفحه هدف باشداگر پیوند و لینک نهاده شده در دیدگاه شما دارای ارتباط با موضوع صفحه ای از وبسایت شما میباشد میتوانید بصورت مستقیم به همان صفحه لینکسازی نمایید. در صورتی که موضوع وبسایت شما با صفحه ای که در آن دیدگاه ارسال کرده اید کاملا دارای تفاوت است بهتر است به صفحه ای از وبسایت خود که شما یا شرکت شمارا معرفی کرده است مثل صفحه درباره ما یا تماس با ما لینک و پیوند دهید تا دیدگاه شما بعنوان اسپم شناخته و معرفی نشود.

10 – در ارسال دیدگاه زیاده روی نکنید

در ارسال دیدگاه زیاده روی نکنیددر حالتی که قصد دارید فعالیت خود در یک وب سایت را به مقاله‌ها بیشتر و موضوعات تخصصی تر توسعه دهید دقت نمائید که‌این کار در طی یک روز و یا این که یک مقطع مختص نباشد . خوب تر است عمل شما در وبسایت های دیگر کم اما هدفمند باشد . تعداد وب سایت هایی که می توانید با راهکار های کامنت گذاری در آن ها عمل فرمایید بسیار زیاد است پس علتی ندارد که وقت و انرژی خویش را در یک وب سایت صرف فرمائید . همینطور ارسال نظرات فراوان در یک وبسایت یا صفحه می‌تواند با انگیزه کامنت مارکتینگ از اعتبار شما نزد مدیریت وب سایت بکاهد .

نوشته پایانی مدیریت سایت

تمامی مقاله‌ها آموزش سئو سایت استایل ساز و تکنیک های معرفی شده در‌این مقاله براساس استانداردهای اخلاق و رفتار حرفه ای در فضای اینترنت بوده و هیچ یک از آن‌ها به رفتارهای اسپمری یا این که کسب بک لینک بی هدف اشاره نمی کند . حفظ شخصیت در طول بازاریابی دیدگاه اهمیت زیاد بالایی داشته و فقط رویه موفقیت در کامنت مارکتینگ صداقت است .

نظر یا سوال داری ؟ می تونی از اینجا بفرستی !
کلیه حقوق مربوط به استایل ساز می باشد و کپی مجاز نمی باشد