چگونه طراحی سایت را شروع کنیم؟

شما اینجا هستید » استایل ساز » دسته‌بندی نشده » چگونه طراحی سایت را شروع کنیم؟
مشاوره و سفارش      info@stylesaz.com      ۰۹۱۲۵۰۹۵۳۵۷ فرم سفارش
# تگ :

چگونه طراحی سایت را شروع کنیم؟

با تغییر سبک زندگی در طول چند سال اخیر، تمایل افراد به سمت کسب و کارهای آنلاین نیز افزایش پیدا کرده است. این روزها افراد زیادی هستند که برای فروش محصولات و خدمات خود دست به دامن سایت های اینترنتی و رسانه های اجتماعی می شوند و  ترجیح می دهند از قافله عقب نمانند.

همین امر موجب شده است حوزه طراحی سایت های اینترنتی نیز با رشد قابل توجهی مواجه شود. اگر دوست دارید درآمد خوبی از طراحی سایت داشته باشید و به استقلال مالی برسید در این مقاله همراه ما باشید.

مراحل یادگیری طراحی سایت

فرض کنید می خواهید یک سایت برای اجاره آنلاین ویلا راه اندازی کنید. در این شرایط باید بتوانید خودتان را به دانش طراحی سایت مجهز نمایید و کار را به صورت حرفه ای به پیش ببرید. برای اینکار باید چند مرحله را مدنظر داشته باشید. بیایید این مراحل را با هم مرور کنیم.

 زبان های برنامه نویسی همچون HTML و CSS را یاد بگیرید

برای اینکه بتوانید به یک طراح حرفه ای سایت تبدیل شوید، باید زبان های برنامه نویسی محبوب همچون HTML، CSS و PHP را هم یاد بگیرید. به لطف اینترنت و دسترسی به فضای آنلاین، آموزش های رایگان زیادی در این باره وجود دارد.

یادگیری زبان جاوا اسکریپت را در برنامه هایتان داشته باشید

این روزها افراد به دنبال سایت های تعاملی و پویا هستند تا بتوانند ارتباط بهتر و عمیق تری با شما برقرار کنند. برای ساخت این نوع سایت به زبان های برنامه نویسی همچون جاوا اسکریپت نیاز خواهید داشت.

با ابزارهای طراحی سایت هم آشنا شوید

برای اینکه بتوانید کدهای مدنظرتان را بنویسید یا طرح های گرافیکی جذاب خلق کنید باید ابزارهای مختلفی را هم یاد بگیرید. به عنوان مثال ویرایشگرهای زیادی برای کدنویسی وجود دارند که استفاده از آن ها مسیر طراحی سایت را برایتان هموارتر می کند.

تخصص‌های لازم برای طراحی وب سایت

به خاطر داشته باشید که برای حرفه ای شدن در دنیای طراحی سایت تنها به یادگیری زبان های برنامه نویسی نیاز ندارید. در این میان مهارت ها و تخصص های زیادی وجود دارد که باید خودتان را به آن ها مجهز کنید.

به عنوان مثال باید بتوانید مهارت های ارتباطی قوی داشته باشید تا با کارفرما ارتباط برقرار کنید و مهارت هایی که دارید را به او نشان دهید. یادگیری مباحثی همچون سئو کمک تان می کند سایتی که راه اندازی کرده اید را به صفحات اول موتورهای جستجو برسانید و درآمد بیشتری داشته باشید. مهارت مدیریت پروژه نیز کمک تان می کند تا زمان لازم برای طراحی و تحویل پروژه را مدیریت کنید و فرد خوش قولی باشید.

بهترین روش‌های یادگیری طراحی سایت

روش های زیادی برای یادگیری مباحث مختلف همچون طراحی سایت وجود دارد. برخی ها ترجیح می دهند کار را به صورت آکادمیک جلو ببرند و در دوره هایی که توسط دانشگاه ها برگزار می شود شرکت کنند. در این میان افرادی هستند که شرکت در دوره های آنلاین را دوست دارند و راحت تر با فضاهای آنلاین کنار می آیند. البته گزینه های مختلف دیگری هم برای یادگیری این حوزه وجود دارد. شما می توانید به صورت خودآموز کار را شروع کنید و از کتاب ها و مقالاتی که در این زمینه منتشر می شوند بهره ببرید.

نظر یا سوال داری ؟ می تونی از اینجا بفرستی !
کلیه حقوق مربوط به استایل ساز می باشد و کپی مجاز نمی باشد