چگونه از داستانگویی در پست های وبلاگ استفاده کنیم؟

شما اینجا هستید » استایل ساز » مقالات آموزشی » بازاریابی محتوا » چگونه از داستانگویی در پست های وبلاگ استفاده کنیم؟
مشاوره و سفارش      info@stylesaz.com      ۰۹۱۲۵۰۹۵۳۵۷ فرم سفارش

داستانگویی در پست های وبلاگ

چگونه از داستانگویی در پست های وبلاگ استفاده کنیم؟

داستانگویی در پست های وبلاگ : مردم داستان خواندن را دوست دارند. استفاده از داستان گویی راهی عالی برای جذب مخاطبان شما هستند. اما چگونه می توانید در یک پست وبلاگ از داستان استفاده کنید؟ (بازاریابی محتوا)چگونه می توانید ایده ها را مطرح کنید؟ در این پست 6 نکته مهم در مورد چگونگی استفاده از قصه گویی در پست های وبلاگ را برای شما بیان می کنم.

نکته 1: از داستان ها برای نمونه استفاده کنید

اگر نمی دانید چگونه داستان پردازی را شروع کنید، ابتدا از داستان ها به عنوان نمونه استفاده کنید.می توانید از حکایات های کوتاه یا داستانهای خوانندگان خود استفاده کنید تا پست های بهتر و جذاب تری ایجاد کنید . استفاده از مثال ها در پست ها باعث می شود وبلاگ شما سرزنده تر و زیباتر به نظر برسد.

نکته 2: از دنیای پیرامون خود الهام بگیرید – داستانگویی در پست های وبلاگ

ایده پردازی در داستان نویسی ممکن است مشکل باشد. بنابراین، از دنیای اطراف خود برای الهام گرفتن و ایده پردازی استفاده کنید. کمی گفتگو با همسایه، اتفاق خنده داری که برای فرزند شما رخ داد، اتفاقی که در هنگام استراحت ناهار شما رخ داده است: اینها همه داستانهای کوچکی هستند که می توانند در خلق ایده های زیبا به شما کمک کنند. بسیاری از داستانهایی که در پست هایم استفاده می کنم ناشی از تجربیات خودم است. نیازی نیست تحقیقات گسترده ای را برای نوشتن هر داستان انجام دهید. داستانها همه جا هستند.

نکته 3: اطمینان حاصل کنید که داستان شما با پیام پست شما مطابقت دارد

اگر از داستانی در پست وبلاگ خود استفاده می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که این داستان با پیام پست شما مطابقت دارد. خواندن داستان ها سرگرم کننده و دلپذیر هستند، اما فقط در صورتی قدرتمند می شوند که در واقعیت به معنای چیزی باشند. هر داستان یک معنی دارد ،معنای داستان باید با پیام پست شما مطابقت داشته باشد چیزی که شما می خواهید مردم از آن داستان خاص بیاموزند. به شما توصیه می کنم که از دنیای خود الهام بگیرید.

شاید این مقاله هم بدردت بخوره

بازاریابی محتوا

نکته 4: از 4 عنصر در داستان نویسی استفاده کنید

یک داستان خوب به 4 عنصر نیاز دارد. این چهار عنصر متشکل است از شخصیت اصلی یک داستان، یک مسئله یا مشکل، یک عمل و یک راه حل. برخی از نویسندگان میگویند اگر میخواهید داستانی بنویسید باید این چهار عنصر را در آن قرار دهید. بگذارید کمی با جزئیات بیشتری به چهار عنصر داستان گویی بپردازیم:
در هر داستان باید یک شخصیت را معرفی کنید. شخصیت یا کارکتر اصلی داستان باید مسئله ای را حل کند . شخصیت نیاز به یک مشکل دارد. سومین چیزی که در هر داستان به آن نیاز دارید یک عمل است. یک داستان برای حل مسئله نیاز به شخصیت اصلی دارد. آخرین عنصر در هر داستان، یک راه حل است که همان موضوع اصلی و پیام داستان است که شما میخواهید مخاطب آن پیام را دریافت کند.( داستانگویی در پست های وبلاگ )

نکته 5: داستان ها را راجع به یک شخص یا اتفاق واقعی بنویسید

سعی کنید داستان های شخصی بنویسید. در مورد افرادی بنویسید که مخاطبان می توانند با آن ها ارتباط برقرار کنند. داستان هایی قدرتمندترند که افراد قادر به ارتباط عاطفی با شخصیت اصلی داستان باشند. جزییات را به داستان ها اضافه کنند تا مخاطب بهتر با داستان ارتباط برقرار کند. کاراکتر خود را به کسی که خواننده می فهمد و با آن ارتباط دارد ، تبدیل کنید.

نکته 6: اضافه کردن تصاویر – داستانگویی در پست های وبلاگ

آخرین نکته برای داستان نویسی قدرتمند اضافه کردن تصاویر به داستان ها است. مثلا اگر در مورد شخصی که از محصول شما استفاده می کند داستان می نویسید، تصویری از این شخص اضافه کنید این باعث می شود شخص با او ارتباط برقرار کند. یک مثال به داستان خود اضافه کنید. تصویرگری درک مطلب را برای مخاطب آسانتر می کند. پیام شما را واضح ترو سرگرم کننده تر خواهد کرد.

استفاده از مصاحبات در داستان نویسی

داستانگویی در پست های وبلاگ : استفاده از مصاحبه نیز روش خوبی برای نوشتن یک داستان است. شما می توانید یک داستان شخصی را از طریق مصاحبه با افراد بنویسید. اگر دوست دارید وبلاگ خود را کمی شخصی تر یا سرگرم کننده تر کنید، سعی کنید از حکایات خود استفاده کنید. داستانهای کوچک و اتفاقاتی که برای شما افتاده است. این حکایات کوچک و تجربیات شخصی باعث می شوند اشخاص زیادی به وبلاگ شما اضافه شوند که از خواندن این مطالب لذت میبرند.


منبع : شهرام دات این

نظر یا سوال داری ؟ می تونی از اینجا بفرستی !
کلیه حقوق مربوط به استایل ساز می باشد و کپی مجاز نمی باشد